2013/03/19

DURANGOKO AZOKA


Durangoko Euskal Liburu eta Disko Azoka, liburu, disko eta beste argitalpen batzuen erakusketa da eta salmentarako sortu zen. Gaur egungo azoka Durangon abenduaren 8aren inguruan izaten da.

Lehenengo Durangoko Euskal Liburu eta Disko Azoka 1965ean antolatu zuten. Azokan liburuak euskaraz edo erdaraz idatzita egon daitezke, baina erdarazkoetan, beharrekoa da euskal gaiez jardutea. Diskoen arloan, berriz, euskara da onartzen den hizkuntza bakarra.

Nik uste dut oso interesgarria eta beharrezkoa dela, euskaldunak azokara joan gaitezkelako euskarazko liburuak eta diskoak  ikustera.    

Ni ez naiz  Durangoko azokara joan ,baina espero dut datorren urtean joatea nire lagunekin.  Azoka ezagutu nahi dut, euskal musika entzutera. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario