2013/02/14


Inkesta

1-   Zer egiten duzu baskaldu eta gero?

Siesta bat eginten dut.

2-  Nora joaten zara asteburutan?

Iruñan geratzen naiz.

3-  Noiz joaten zara zinemara (gutxita askotan noiz ben larunbatero…)

Gutxitan joaten naiz.

4-  Zer egiten duzu igande arratsaldean?

Etxerako lana egiten dut.

5-  Nora joaten zara egunero gosaldu bezain laster?

 Gosaldu bezain laster, eskolara joaten naiz.

6-  Non ikasiko duzu DBH bukatu ondoren?

 Calasanz ikastetzean ikasiko dut.

7-  Zer egingo duzu DBH gainditu ondoren?

Bachillerato egingo dut.

8-  Noiz egiten duzu kirola?

Ez dut egiten kirola.

9-  Noiz entzuten duzu musika (baskaltzen dudan bitartean, ordenagailuaren aurrean nagonean, dutxatxean…)?

Egun osoa entzuteko musika.

10-         Noiz ikusten duzu telebista?

Bakarrik gauero ikusten dut.

11-          Zer egiten duzu umeak izango eta gero?

Saindu egingo dut.

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario