2013/02/14

INKESTA


1. Zer egiten duzu bazkaldu eta gero?
-Siesta bat egiten dut.
2. Nora joaten zara asteburuetan?
- Iruñan geratzen naiz.

3. Noiz joaten zara zinemara? (gutxitan, askotan, noizean behin, larunbatero…)
- Gutxitan joaten naiz.

4. Zer egiten duzu arratsaldean?
-Etxerako lana egiten dut.
5. Nora joaten zara egunero gosaldu bezain laster?
-Gosaldu bezain laster, eskoalra joaten naiz.

6. Non ikasiko duzu DBH bukatu ondoren?
-DBH bukatu ondoren ,Calasanz ikastetzean ikasiko dut.

7. Zer egingo duzu DBH gainditu ondoren?
-DBH gainditu ondoren, Batxillergoa egingo dut.

8. Noiz egiten duzu kirola? (gutxitan, askotan, noizean behin, larunbatero…)
- Asteartero eta ostegunero egiten dut kirola.

9. Noiz entzuten duzu musika (baskaltzen dudan bitartean, ordenagailuaren aurrean
nagonean, dutxatean…)?
-Egun osoa nentzuten dut musika.

10. Noiz ikusten duzu telebista?
- Bakarrik gauero ikusten dut.

11. Zer egingo duzu umeak izan eta gero?
-Zaindu egingo ditut.

No hay comentarios:

Publicar un comentario