2013/02/14



INKESTA______________________IVAN  RAIGOSO___

Zer egiten duzu bazkaldu eta gero?

-       Telebista ikusten edo aztertzeko dut.

Nora joaten zara astenburuetan?

-       Joaten naiz nire lagunarekin, tuenti egingo dut..

.

Noiz joaten zara zinemara? (gutxietan, askotan, noizean behin, larunbatero…)

-       Noizean behin zinemara joaten naiz.

Zer egiten duzu igande arratzaldean?

-       Joan nire lagunerik edo etxean egin dut.

Nora joaten zara egunero gosaldu bezain laster?

-       Gosaria eta eskolara joan naiz.

Non ikasiko duzu DBH bukau ondoren?

-       Virgen del camino ikastetzean naiz.

Zer egingo duzu DBH gainditu ondoren?

-       FP elektromekanikoarren egingo dut.

Noiz egiten duzu kirola?

-       Larunbatero

Noiz entzuten duzu usika?

-       Dutzatzean, ordenagailuaren, autoan…

Noiz ikusten duzu telebista?

-       Egunero, bazkalditzen dudan bitartean

Zer egingo duzu umeak izan eta gero?

-       Nik primarian joango naiz.

Zer egiten duzu etxerako lana bukatu ondoren?

-       Nire lagunerik joango naiz edo telebista ikusten dut.

Noiz ikusten duzu telebista?

-       Egunero.

Zein motatakoa telebista programa ikusten duzu, noiz?

-       La que se avecina, los simpsons, eta notcias

Normalean liburuak irakurtzen dituzu?

-       Ezer ez.

Noiz entzuten duzu musika?

-       Egunero.

No hay comentarios:

Publicar un comentario